Diskuse

Ježíš a pivo

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

> To už jsem nevydržel, chytl jsem popelník a jal jsem se mu rozbít hlavu

Nemělo by to být "jal jsem se mu rozbíjet hlavu..." - ten vid mi tam nějak nesedí.

Ale mohu se mýlit, už je to pár desetiletí co jsem viděl učebnici češtiny naposled.

Jinak dobrá letní rotyka. Přeju hodně zdaru při hledání smyslu života. R^

1 0
možnosti
Foto

Nejspíš máte pravdu. Díky za faktickou připomínku (její hodnota však nemá tak vysokou cenu, jako je ta o honění bodů a podobně) . To musíte pochopit! :-)

1 0
možnosti
Foto

no nic, hoď si to, stejně k ničemu jinýmu nejsi.

1 2
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 688x
Jsem flákač, bordelář a zatracená existence.

Seznam rubrik