Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Cením si vašich reakcí. Díky :) ps. Kromě toho, že v Černovicích mají šaškec, tak je tam moc pěkně )

0 0
možnosti
Foto

Byl jsem na vojně s jistým Maršálkem z Brna, ač koktal při mluvě, při zpěvu tomu tak nebylo. Na Brno mám hezké vzpomínky, jako voják jsem tam byl vyškolen na tankového mechanika. Rád jsem tam za totality jezdil na VELKOU CENU. ;-D

1 0
možnosti

.... tak ešivá to sou Černovice u šaškecu v Brně .... pak naprosto chááápu !R^

0 0
možnosti

J47a66r83a 71R52a21n93k

13. 6. 2014 16:53

Jako v Martin Eden od Londona....voda v mori byla tepla a v posledni chvili mel jeste pred ocima delfiny:-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 688x
Jsem flákač, bordelář a zatracená existence.

Seznam rubrik