Ježíš a pivo

Včera to bylo pět let, co jsem nezaměstnanej. Od tý doby chodím po brigádách, hraju bedny a úspěšně rozkládám rodinu. Můj byt je až na postel a hajzl úplně holej. Všechno jsem rozprodal. To víte, když není co do huby, tak se i bez almary obejdete. Vlastně mi zbyl ještě plyšák po mé dceři. Ta odešla s manželkou v době, kdy ještě byla mimino a já se holil alespoň jednou týdně. Teď už asi chodí do školy, pokud si ta kráva Mařena nevyprosila odklad. Ona vlastně Máři asi nebyla kráva a špatná ženská. Kdo by taky žil s takovou existencí jako jsem já. Poslední co si z ní pamatuju, byl její ohnivě zrzavej ohon ve dveřích. Pak už jen prásknutí a ticho. Od té doby tu mám celkem dost prázdno. Možná i víc než v makovici. 

 Jak šel čas, tak jsem si zvykl na to, že jsem opět pánem svého času a piva. Můžu spát do desíti, vracet se s východem slunce a pít si kde chci, co chci a s kým chci. Jednou měsíčně si skočím pro složenku, ty od nákladů pálím a první týden se mám jak pán. Škoda, že mi podpora nechodí jednou týdně. Ani vůli přestěhovat se jsem neměl. Taky na co. Byt mám po matce a ostatní ať vezme čert. Hlavní je mít střechu nad hlavou a v bytě víc jak pět stupňů.

 Jednou jsem takhle pro změnu ležel v manželské posteli bez manželky. Měl jsem pivo, čučel do stropu, jak mi pavučiny pěkně zdobí kouty cimry a přes žaluzie prosvítá noční lampa. Docházely mi prachy a nemohlo mě napadnout nic, čím bych mohl odložit svůj bankrot. Po sedmým škopku mě napadlo leda tak, jít se vychcat. Ani hovno. Ozvala se rána jak z děla a vylítly mi dveře z pantů. Z prostoru, kde ještě před chvílí byly dveře, sem dopadala oslepující záře. Strachy jsem se pomočil. Zádama jsem se přitiskl k čelu postele, převrhl nedopitou plechovku a popelník. V té záři se začínala rýsovat silueta. Takhle jsem si to delirium nepředstavoval. Všichni mí kámoši říkali něco o myškách.

 Z počátečního šoku jsem se vymanil, odstrčil jsem pochcanej polštář stranou a zmohl jsem se na dřep. Záře zmírnila, a když jsem trošku zbystřil, viděl jsem chlápka, s vlasama po ramena, hubenou tváří a byl celej zabalenej v prostěradle. Chvilku mi trvalo, než mi to celý došlo a najednou jsem ze sebe vydal strašnej skřek.

,,Vypadni vocaď ty zasranej hípíku, nebo co seš zač!“

,, Odpusť mi ten vpád smrtelníku, jsem Ježíš.“

,,Hovno, ten není.“

,,Ale, co tak nezdvořile smrtelníku, host do domu, bůh do domu.“

,,Jo, tak se s tím bohem chytněte za ručičky a vystřelte, než vás srovnám oba do latě.“

,,Neber jméno boží nadarmo smrtelníku.“

To už jsem nevydržel, chytl jsem popelník a jal jsem se mu rozbít hlavu. Ale v půlce cesty k němu jsem si píchl střep do nohy a začal se svíjet na podlaze.

,,To ti pro začátek odpouštím, nemám taky dobrej den smrtelníku.“

,,Kdes vykouzlil ten střep kurva, piju jen plechovky.“

,,Tak to bude asi první zázrak za celou mou kariéru, který jsem já neučinil smrtelníku.“

 Rána na noze nevypadala, že by se chtěla sama zacelit. Navíc jsem ležel tak blízko toho samozvanýho světce, že jsem mu málem viděl pod to jeho prostěradlo, nebo co to na sobě měl za vohoz. On byl bosej a na nic nešlápl, fakt super.

 ,,Když dovolíš, ránu ti zacelím smrtelníku.“

Už jsem rezignoval, za posledních pět minut se toho stalo víc, než za celej týden.

,,Tak jo,ale pokud to bude ještě víc bolet, tak s tebou vytřu podlahu.“

 Najednou jsem cítil, jak ta rána přestává bolet, navíc jsem rozpoznal mírnej tlak a do patnácti vteřin bylo chodidlo jako nový. Pochcal jsem se podruhé. Začínalo mi docházet, že tady není něco v pořádku.

,,A co tady vůbec chceš?“

,,Jdu tě varovat smrtelníku.“

,,Před dalšíma složenkama?“

V tom se ten chlápek usmál, celkem debilně a dětinsky. Ale nějak jsem neměl už ani chuť mu na to něco říct.

,,Před tebou samým smrtelníku.“

,,A jako proč?“

,,Podívej se jak žiješ. Své sémě jsi zasadil do ženy, o kterou se nestaráš, tvé dítě již poznává krásy světa bez otce, tvá matka by nad tebou hořce zaplakala a otec by nad tebou zlomil rovnou čtyři hole smrtelníku.“

,,Neser se do mý matky kurva.“

 V tom se pohnul. Vzal si poslední pivo a sedl si na postel. Náhle se rychle postavil, ukázal na ní prstem a moje prochcaný fleky byly tytam. Pak si tím samým prstem ukázal na prdel, kterou měl namoklou, asi z důvodu mé inkontinence a taky mu uschla.

 ,, Nauč mě to.“

,,Zpátky k tvé maličkosti má milá ovečko. Vlastně ti to řeknu prostě a jednoduše. Pokud nezačneš od zítřejšího jitra konat tak, aby jsi na smrtelné posteli nemusel zpytovat svědomí, a dotkneš-li se ještě jednou jakékoliv lihoviny, bude s tebou amen“.

,,Díky, máš u mě pivo.“

,,Tak a dost SMRTELNÍKU, varování jsi vyslechl, čiň tak, abychom se nemuseli v blízké době shledat.“

 Najednou, jak když luskneš prstama, byla ta osoba pryč. Neměl jsem čas na přemýšlení. Na ciferníku tikaly dvě minuty po půlnoci. Zpod postele jsem vytáhl láhev poslední záchrany. Dal jsem si dva loky a z postele mě zvedli až po týdnu funebráci. 

Autor: Antonín Králík | pátek 25.7.2014 20:10 | karma článku: 13,33 | přečteno: 1233x
  • Další články autora

Antonín Králík

Apatie

I té nejvíc natvrdlé existenci dojde to, že se poslední dobou děje celkem dost věcí. Ať už je to obrovskej brajgl okolo Islámskýho státu, (ne)pokoje na Ukrajině, Zemanovy výlevy, odvolání ministra dopravy s tím, že se do tří hodin našel novej, přistání na kometě, nebo (ne)čekaný informační šum okolo 17/11.

12.11.2014 v 21:05 | Karma: 6,39 | Přečteno: 342x | Diskuse| Ostatní

Antonín Králík

28-10-0000

Bylo pár minut po jedné. Pár minut po první hodině Dne české státnosti. Zrovna jsem si po pečlivém výběru místa k sednutí pokládal zadek na lavičku na hlavasu, abych počkal s nudlema rozjezd. Po cestě sem jsem potkal chlapce, jenž si zvesela a dost nahlas prozpěvoval píšničku jsi Čech, Čech Čech.... Dejme tomu. Když jsem se propracoval zhruba k polovině dané porce nudlí, tak jsem chtě nechtě odposlouchal rozhovor partičky mladíků, stojících na protějším nástupišti. Citovat to nebudu, ale bavili se o podřadnosti rasy, která jim před pár minutama nasmažila gyros s nudlema. Celkem se divím, že nějakej tzv. rákosník nevylítl a nedal mu na skobu. Asi to bylo tím Dnem české státnosti.

29.10.2014 v 23:10 | Karma: 5,11 | Přečteno: 324x | Diskuse| Miniblogy

Antonín Králík

Asi se k něčemu schyluje

Z pohledu civilsty žijícího v Brně je to patrný. Stačí se projít z Čáry na hlavas, občas sledovat media, nebo reklamy v šalině a hned vám dojde, že se k něčemu schyluje.

19.9.2014 v 22:46 | Karma: 13,03 | Přečteno: 639x | Diskuse| Ostatní

Antonín Králík

Konspirátoři a podobná zvěř

Taky jste si jich všimli? Jsou snad všude, kde se probírá nějaké současné (občas i minulé) dění. Ano, mluvím o ,,konspiračních teoreticích“. Celkem mě dostává, že tito lidé ještě nedostali zákaz vstupu na portál, protože ovlivňují ostatní ,,ovce“. Kdo to má pak sakra poslouchat? Neříkám, že mít svůj pohled na jistou věc/událost je špatné. Ale vštěpovat lidem vlastní teorie, podložené velmi , ale opravdu VELMI špatnými důkazy by mělo být trestný. Kdykoliv spadne někde letadlo (nedej bože, aby se to opakovalo tenhle měsíc ještě) tak se objeví nějakej chytrolínek, kterej všechno hází na Američany, Rusy, Ukrajince, Korejce, Mongoly a laserový záblesk ze souhvězdí trojhlavé ženy Filipa. Jistě, určitě vše neproběhlo, tak jak nám to média vybarvují, ale pokud za tím stojí nějaká nadvládní organizace, CIA, FBI, tak jakto, že to najednou ví Pepík ze Lhoty u zeleného brčálu? Možná je to tím, že máme schopnost vědět cokoliv, co se stane u sousedů, včetně pádu křupky na zem ze stolku u televize ve 20hodin 13minut 38vteřin. Anebo se někdo nudí u svého počítače a vymýšlí tyhle nehorázný chujoviny.

26.7.2014 v 21:50 | Karma: 17,73 | Přečteno: 1305x | Diskuse| Ostatní

Antonín Králík

Od ničeho k ještě většímu ničemu

Půlka prázdnin za rohem. Neříkám, že bych byl umělec, ale mám slabší chvilky, kdy mě popadne neskutečná chuť něco vytvořit. Občas fotím, začal jsem blogískovat, někdy napíšu básničku o prdu nebo nakreslím komiks o hovně. Na prázdniny jsem se těšil už jen z toho hlediska, že budu mít kopu času a mohl bych vytvořit něco komplexnějšího, něco co má systém a není nahodilý.

25.7.2014 v 12:35 | Karma: 7,22 | Přečteno: 349x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Rozepře o důchodové reformě i ústavní žaloby. Promluví stínová vláda hnutí ANO

25. dubna 2024  10:15

V atriu Poslanecké sněmovny proběhne tisková konference stínové vlády hnutí ANO. Poslanci zřejmě...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum, oznámila TOP 09

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  10:15

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy. „Předsednictvo TOP 09 děkuje ministryni pro...

Družku bil, přeřezal jí šlachy. Soud muži za dlouhodobé týrání potvrdil devět let

25. dubna 2024  8:49,  aktualizováno  10:13

Olomoucký vrchní soud zamítl odvolání Tomáše Heráka ze Šumperska, kterému krajský soud za...

SOCDEM žene Paroubkovu suverenitu k soudu. Žádá její vyřazení z voleb

25. dubna 2024  10:13

Sociální demokracie (SOCDEM) tvrdí, že koalice ČSSD, kterou ministerstvo vnitra zaregistrovalo pro...

Arcon Personalservice GmbH
Instalatér do Německa

Arcon Personalservice GmbH

nabízený plat: 75 260 - 90 320 Kč

  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 688x
Jsem flákač, bordelář a zatracená existence.

Seznam rubrik